Eerste wedstrijd in nieuw tenue

Software Society/Avanti DS1
Roef DS1
09-10-2016

Scheidsrechter:   Haagh, M
Vandaag was de eerste wedstrijd in het nieuwe tenue van onze sponsor Software Society te Drunen. Het tenue was voor de wedstrijd uitgereikt en na het maken van de foto’s en het bedanken van de sponsor konden we aan de voorbereidingen van de wedstrijd beginnen. Afgesproken werd dat we er vanaf het begin zouden staan, het moest en zou beter gaan dan het begin van vorige week!

En hoe! We gingen voortvarend van start, de tegenpartij had maar één wissel dus alles moest op tempo. Veel snelle aanvallen, aantal mooie breaks en de ruststand was 20-7.

Ook na de rust konden we het tempo volhouden. Na 8 minuten in de tweede helft werd het hele team gewisseld en weer door! Helaas slopen er toch wel wat foutjes in het spel, zowel verdedigend lieten we wat vallen als ook aanvallend wat balverlies, maar gezien de stand was dat niet erg. Tot op het laatst hebben de dames van Avanti toch mooie snelle aanvallen gespeeld en sterk verdedigd  met goed keeperswerk.
Al met al een dik verdiende overwinning! Eindstand 37-13!