Avanti DB2 wint van HMC DB3

H.M.C. Raamsdonksveer DB3 (d)
Avanti DB2
26-03-2023
15 - 26

Zondag 26 maart. Om 08.00 gaat de wekker bij de meiden B2. Opstaan, aankleden, ontbijten, zodat we om 09.00 kunnen vertrekken naar Raamsdonksveer. Isabelle was er niet bij, Faya was licht geblesseerd en Eva en Ruby konden maar één helft meespelen. Gelukkig wilde Mila en Stephanie van de C meedoen. En dat was maar goed ook, want het was een harde wedstrijd.

In het begin ging het gelijk op tot 6-6. Daarna liepen we uit en was de ruststand 6-13.
Tweede helft bleven we gaan en scoorden we lekker door. HMC mopperde op elkaar en wilde dwars door onze speelsters heen. Hierdoor kreeg Eef een hand in haar oog zodat ze niks zag en Maartje een bloedneus. Gelukkig bleven wij rustig en de eindstand was dan ook 15-26! Een lekkere overwinning! Steef en Mila, super bedankt dat jullie mee wilde doen.

16 april spelen we de laatste wedstrijd in de zaal. Dan mogen we tegen de B1 van Avanti. Een leuke wedstrijd om mee te eindigen in deze competitie.