Hier vindt u veelgestelde vragen en het antwoord daarop.
Je kan alleen inloggen als je lid bent van HV Avanti. Je logt in met behulp van je e-mailadres, in combinatie met een door jou opgegeven wachtwoord.

Weet je het wachtwoord niet of ben je het wachtwoord vergeten, klik dan op 'wachtwoord vergeten'.
Als je e-mailadres bekend is, krijg je een mail met een link erin om je wachtwoord in te stellen.

Als je niet met je e-mailadres niet kan inloggen, vul dan het contactformulier in.

Binnen een gezin kunnen meerdere gezinsleden gebruik maken van 1 e-mailadres, mits er per gezinslid een ander wachtwoord wordt gebruikt.
Klik in het inlogscherm op "Wachtwoord vergeten".
Vul in het volgende scherm je e-mailadres in.

Je zal daarna een e-mail ontvangen waarmee je een nieuw wachtwoord kunt instellen.
Stuur via het contactformulier een mail naar Ledenadministratie
Zorg dat je bent ingelogd.

Klik helemaal bovenin het scherm (nog boven het Avanti-logo) op MyClub.
Vervolgens zie je jouw gegevens.
Dat begint met staan je algemene gegevens.
Gevolgd door je teamgegevens, etc..

Als je klikt op Mijn gegevens wijzigen dan kun je naam, adres, woonplaats, telefoonnummer, e-mail en IBAN-gegevens wijzigen.

Het kan zijn dat er verouderde gegevens getoond worden.

Op een Android toestel ga je naar Instellingen > Applicatiebeheer.
Kies de app "Handbal".
Daar zit ergens een optie "Gegevens wissen".

Dat is alles. Mogelijk moet je opnieuw je inloggegevens in de app opgeven, maar daarna zou alles goed moeten staan.
Klik in het menu op "Contact". Daaronder staat "Contact". Als je daarop klikt, kun je je vraag stellen aan de betreffende contactpersoon.
Klik in het menu op "Lid worden". Daaronder staat "Contributie". Als je daarop klikt, zie je de informatie over contributiebedragen en -inning. Of klik hier
Klik in het menu op "Contact". Daaronder staat "Locaties". Als je daarop klikt, zie je waar HV Avanti speelt (in de veld- en in de zaalcompetitie).
Klik in het menu op "Vereniging". Daaronder staat "Historie". Als je daarop klikt, zie je de historie van HV Avanti. Daarnaast is onder het menu "Foto albums" ook een album "Historie" met allerlei foto's en krantenartikelen zichtbaar.
Klik in het menu op "Nieuws". Daaronder staat "Kaartavonden". Als je daarop klikt, zie je de informatie.
Eventueel kun je ook rechtstreeks naar de pagina via www.hvavanti.nl/kaartavond
Klik in het menu op "Nieuws". Daaronder staat "Columns". Als je daarop klikt, zie je de Binnenkomers.

Klik in het inlogscherm op "Wachtwoord vergeten".
Vul in het volgende scherm je e-mailadres in.

Stuur via het contactformulier een mail naar Ledenadministratie
Zorg dat je bent ingelogd.

Klik helemaal bovenin het scherm (nog boven het Avanti-logo) op MyClub.
Vervolgens zie je jouw gegevens.
Dat begint met staan je algemene gegevens.
Gevolgd door je teamgegevens, etc..

Het kan zijn dat er verouderde gegevens getoond worden.

Op een Android toestel ga je naar Instellingen > Applicatiebeheer.
Kies de app "Handbal".
Daar zit ergens een optie "Gegevens wissen".

Eventueel kun je ook rechtstreeks naar de pagina via www.hvavanti.nl/kaartavond