Dongen D3 - Avanti D1

Avanti D1
08-10-2023
4 - 15

Na meerdere wedstrijden te hebben verloren mochten we vandaag dik winnen! Met nieuwe leden, de jongens en meiden weer door elkaar en een andere trainer hebben we even moeten wennen aan spelen in de D-jeugd. Verliezen is niet erg, daar leren we van, maar vandaag was wel echt tof. De eerste helft waren de punten gescoord door Anne, Lisa, Elin, Ole, Rhode, Lisa. Met een tussenstand van 1-6 gingen we even rusten en wat drinken.

De tweede helft waren we ook goed op dreef. Anne, Elin, Ole, Ole, Lisa, Ole, Anne, Lisa, Lisa, zorgen voor een eindstand van 4-15. De doelpunten waren netjes bijgehouden door de coach ?
Het was weer een leuke en sportieve partij. In het zwart dit keer omdat Dongen ook in het geel speelt. Op naar de volgende wedstrijd op 29 okt tegen tachos.