Webshop

In samenwerking met Sportwereld Drunen en Hummel Nederland heeft Avanti een eigen clubshop. Over elke bestelling die via deze clubshop wordt geplaatst, ontvangt Avanti 6% over het aankoopbedrag. En jij kan jouw bestelling gewoon afhalen bij Sportwereld Drunen. Zelfs bedrukking is mogelijk!

En niet alleen Hummel is verkrijgbaar, ook merken als Stanno, Monta, Select en Derbystar.

Klik op onderstaande afbeelding om naar de shop te gaan.

Sponsorkliks

SponsorKliks is er voor iedereen die Handbalvereniging Avanti een warm hart toedraagt. Met SponsorKliks kun je een financiële bijdrage aan onze club leveren, zonder dat het je een cent extra kost!  Het is dus gratis en je krijgt vaak ook nog korting op je aankoop. Doe voortaan je online aankopen via Handbalvereniging Avanti/SponsorKliks.

Waarom SponsorKliks?
Natuurlijk vinden wij lokaal kopen bij onze sponsors het beste, echter zijn er ook veel online aankopen tegenwoordig en als we hiermee onze club een steuntje in de rug kunnen geven, waarom niet?

Hoe werkt het?

Door op de banner te klikken of de app van Sponsorkliks te gebruiken, verschijnt er een overzicht van tientallen webwinkels waaronder Bol, Thuisbezorgd, Mediamarkt en Zalando. Bijna alle webwinkels staan er bij! Elke aankoop bij een van deze bedrijven levert Avanti een commissie op, terwijl jij dezelfde prijs betaalt. Het kost je niets extra! Reserveer een restaurant of bestel online een pizza via o.a. Thuisbezorgd en Handbalvereniging Avanti ontvangt geld in de clubkas.

Is dit alleen voor Handbalvereniging Avanti leden of ouders van onze jeugdleden?

Nee, zeker niet. Iedereen (lid of geen lid) kan via SponsorKliks aankopen doen en Avanti GRATIS sponsoren als zij maar kiezen voor Avanti als sponsordoel. Geef dit daarom door aan familie, vrienden, kennissen, buren etc. die Avanti een warm hart toedragen en vraag hen gebruik te maken van SponsorKliks met Avanti als Sponsordoel.

Hoe meld ik me aan?

Door op de banner te klikken of de app te gebruiken wordt bij de eerste keer gevraagd je sponsordoel op te geven en op te slaan. Kies daarbij voor Handbalvereniging Avanti.

Wat levert het Handbalvereniging Avanti op?

Webwinkels betalen een commissie voor elke bestelling die jij via Sponsorkliks of via de app doet.
75% van deze commissie ontvangen wij van SponsorKliks. Of je nu rechtstreeks naar bijvoorbeeld Bol.com gaat of je gaat via Sponsorkliks naar de site van Bol.com, jij betaalt hetzelfde. Alleen in het laatste geval keert Bol.com via SponsorKliks ons een commissie uit en profiteert Avanti hier direct van!