Avanti HB1-Apollo HB1

02-12-2023

Zondag 1 oktober
HB1 Avanti tegen HB1 Apollo

Vandaag was de eerste binnenwedstrijd van onze heren. In de buitencompetitie hadden de heren al een keer gewonnen tegen Apollo, dus dat ze het konden, wisten ze!
Op Aaron na was iedereen van de partij. Na een goede whatsapp peptalk van Jamie konden ze ertegen aan.
Apollo begon en al snel kwam hier een doelpunt uit. Jammer!
Maar ze gingen door en al snel was het 1-1.
Wouter was op dreef en gooide de ene na de andere bal in het goal. Snoeiharde ballen strak in de hoeken!
Het was was erg spannend want Apollo bleef aardig bij. Er waren steeds 2 doelpunten verschil. Nick stond fantastisch te keepen en heeft veel ballen uit het goal gehouden!
De mannen hadden superveel kansen maar vele gingen op de lat.
Toch vlogen de ballen erin. Sander scoorde een mooie bal vanuit de hoek, Armin volgde, Noah, Thomas, Luuk…

Ruststand: 13-11

In de tweede helft werden de mannen soms een beetje slordig, maar Lucas pepte ze op en ze kwamen weer terug. Floris maakte nog een mooie goal en toen besefte we dat alleen Steffen nog moest scoren en dan zou iedereen gescoord hebben! Wat super! En ja hoor… In onze aanval wordt er gefloten voor een 7 meter. Steffen is aan de beurt en knalt hem er soepel in!

Nu is het volhouden. De mannen blijven doorgaan en daarmee kwamen de op een prachtige eindstand van: 26-23.
Avanti power! ????