OHC-Avanti

Avanti DMW1
26-09-2023
16 - 6

Dinsdagavond 26 september mochten we weer een wedstrijdje spelen. Ditmaal in Oosterhout. Helaas waren Miriam, Debbie en Ester er niet bij en Annemiek was geblesseerd. Gelukkig kunnen wij altijd terug vallen op de A-jeugd. Dus ook deze keer weer. Lynn Svenne en Quinty wilden wel met ons meedoen. Super bedankt meiden.

De wedstrijd begon om 20.30. O.H.C. scoorde 3 doelpunten achter elkaar. Toen was het onze beurt en konden wij ook ons eerste doelpunt maken. Door goed keeperswerk van Marjon was de ruststand 6-2.
Na de rust ging het gelijk op tot 9-5. Daarna was de koek op bij ons. We kwamen niet meer door de verdediging en O.H.C. maakte hun doelpunten. Na 50 minuten was de eindstand 16-6. Jammer, maar 12 oktober hebben we een nieuwe ronde, dus ook nieuwe kansen!

#hvavanti #handbalisleuk
#voorjongenoud #DWM1