We zijn weer begonnen

10-09-2023

We zijn weer begonnen!
#DB1 #hvavanti ????‍️

Na een heerlijke zomervakantie zijn de meiden B weer begonnen met trainen voor het nieuwe seizoen. Een nieuw seizoen betekend ook een nieuwe trainster. Kelly heeft de meiden afgelopen twee weken al aardig aangepakt. Zondag 10 september mochten de meiden B hun eerste wedstrijd spelen. Thuis tegen Groene Ster om 14.00 met temperaturen boven de 30 graden.

Afgesproken dat we vanaf seconde 1 fel zouden uitstappen. En dat deden de meiden goed. De ruststand was 7-6. In de rust aangegeven dat we de weg moesten storen als Groene ster een wissel inzette. En houdt die felheid vast met verdedigen. Heel het team hield zich aan de afspraak en hierdoor kwam er nog maar één doelpunt bij in de tweede helft. Aanvallend maakte we onze doelpunten, al stond de paal en keepster soms in de weg.

Einduitslag 11-7
Complimenten aan het hele team.