Derby

Elshout F1
Avanti Gemengd F1
04-06-2016

Afgelopen zaterdag moesten we tegen onze buren. De F1 van Elshout. De eerste wedstrijd was dik verloren gegaan en dat was iets wat we niet meer wilden. Er was motorcross in Elshout en we hadden netjes een mailtje gehad dat we niet bij het sportpark konden parkeren. We gingen daarom lekker op de fiets. Hadden we gelijk al een warming-upje.

De eerste helft begon en we waren goed wakker. We speelden goed over en er kwamen kansen. Ook verdedigend waren we goed bezig. En als er een bal doorkwam stond Pim in de goal om ze tegen te houden. De eerste helft ging dan ook gelijk op.

In de rust een lekker glaasje ranja en de coaches zeiden dat we dit moesten volhouden. Goed verdedigen en de bal goed overgooien. Dan komen de kansen vanzelf. Helaas ging het begin van de 2e helft niet zo goed. We hadden veel balverlies doordat we boogballen gooiden. Elshout pikte de bal er gemakkelijk tussen uit en binnen 5 minuten lagen er 6 ballen van Elshout in de goal van Avanti. Gelukkig herstelde we in de 2e helft van de 2e helft. Er kwamen nog wat kansjes en we konden nog een paar goals maken. Ook Lynn hield een paar mooie ballen uit de goal.

We feliciteren Elshout met het kampioenschap en wij spelen as zaterdag de laatste wedstrijd van de competitie. Thuis om 12.45 tegen RHV. As zondag is de seizoenafsluiter, dus wil je deze toppers nog een keer zien schitteren kom zaterdag en/of zondag naar ze kijken.