Slechte pot maar toch gewonnen!

Avanti HS1
Aristos HS2
13-12-2015

Scheidsrechter:   Vissers, P
Wedstrijdverslag 13-12-2015 HV Avanti - Aristos.

Afgelopen zondag lukte het de heren van Avanti hun zesde opeenvolgende overwinning te behalen. Aristos gaf echter niks cadeau. In een stroeve beginfase van de wedstrijd werden de kansen niet afgerond en werd er niet sterk genoeg verdedigd. Het resulteerde in een ruststand van 8-13 in het voordeel van Aristos. In de tweede helft moesten de jonge Avantianen daarom aan de bak. Vol vechtlust kwamen ze de kleedkamer uit om de score recht te zetten. Na 15 minuten was de score, mede dankzij zeer sterk keeperswerk van Kevin Schapendonk, weer in evenwicht: 14-14. De wedstrijd lag weer open en bleef onvoorspelbaar. Ondanks de vele technische fouten wist Avanti door drie belangrijke doelpunten van Joep Verharen, Dirk Bergmans en Jan Elshout de overwinning naar zich toe te trekken. Eindstand: 21-19. Avanti staat nu op de gedeelde 2e plaats!
Scores: Youri Mols 7x, Janiek Vermeulen 4x, Max Kottier 3x, Tim Tielemans 2x, Joep Verharen 2x, Bjorn Coenen 1x, Dirk Bergmans 1x en Jan Elshout 1x.