Avanti geeft EMM handballes.

E.M.M./VSV Olympus HS1
Avanti HS1
29-11-2015

Scheidsrechter:   Graaf, R.N. van der
Wedstrijdverslag HS1 Avanti - EMM Middelburg

Afgelopen zondag reisden de dappere avantianen af naar Zeeland. En naar Zeeland reis je maar voor één ding: de winst!

De wedstrijd begon vrij stroef met veel gemiste kansen, maar met een hoger tempo werd er een klein gat geslagen van twee punten. In het tweede kwartier werd het gat uitgebreid naar 7-14 met mooie break-outs en cirkelschoten.

In de tweede helft was het showtime: De ene na de andere aanval lukte en verdedigend kwam er niks doorheen. EMM had vrijwel niets in de melk te brokkelen en we schoten break-out na break-out er in. De keeper van de tegenstander feliciteerde ons vol cynisme:"Bedankt voor deze handbal-les" De avantianen haalden zo hun vijfde opeenvolgende overwinning binnen. 16-32

Scores: Max 8x, Dirk 5x, Youri 5x, Joep 4x, Tim T 3x, Lars 2x, Bjorn 2x, Tim H 2x en Janiek 1x.