Trotse coach!

Avanti Gemengd F1
R.H.V. F3
21-11-2015

Vorig week speelde we tegen RHV F2. Deze wedstrijd ging gelijk op en eindigde ook in remise. Vandaag moesten we tegen RHV F3. Dit team is halverwege de competitie bijgevoegd en bestaat uit 6 jarige kinderen. Jens en Harold waren er vandaag niet bij. Zij genoten van een heerlijk weekendje weg. Dus met 2 wissels op de bank begonnen we aan de wedstrijd met de mededeling dat we wel geconcentreerd bleven de hele wedstrijd. De vorige thuiswedstrijd was dat de 2e helft niet gelukt en daardoor speelden we gelijk.

Maar vandaag zou alles anders gaan. We begonnen geconcentreerd aan de wedstrijd en we scoorden er lustig op los. Er zaten echt mooie doelpunten bij. En ook al heeft niet iedereen gescoord, een assist is net zo belangrijk. In de tweede helft stond RHV met al hun speelsters in het veld.Maar helaas voor hun kwamen ze niet tot scoren. Wij gingen verder met waar we gebleven waren. De eindstand stopte op 18-0. Dus niet alleen DS1, DAJ en DBJ hebben een monsterscore gehaald, ook de F!!
Hier staat dan ook een trotse coach!

Yuri Floris heeft ook nog prachtige foto's van onze wedstrijd gemaakt. Deze staan op de facebookpagina van HV Avanti.