Monsterscore

Avanti DS1
Orion R DS1
22-11-2015

Scheidsrechter:   Tielemans, J.… (+1)
Het was zondag, dus wedstrijddag. Vandaag kwamen de dames uit Rucphen op bezoek. Orion had helemaal geen slechte resultaten gehaald, dus we moesten het vooral niet onderschatten. Het ijs was koud, de flessen gevuld, de shirts gewassen, de wedstrijd kon van start.

Orion opende de score en dat was meteen het eerste én laatste moment dat ze voor hebben gestaan. Wij maken de gelijkmaker en liepen verder uit. Het lukte ons allemaal. Mooie doelpunten van Janneke, Demi, Kelly en Ester. Marjon stond ook lekker te keepen. Bij de rust hadden we een hele comfortabele voorsprong van 15-5. In de rust gaf Sophie een goeie peptalk: er was eigenlijk maar 1 dame écht gevaarlijk, dus die moesten we in de gaten houden.

In de 2e helft nam Tara de plek over onder de lat en de speelsters gingen door met scoren. Het ene doelpunt nog mooier dan het andere, iedereen pikte haar doelpunt mee: Mandy, Angelique, Daniëlle, Julia. Alleen Marit scoorde niet, maar die verdedigde zo lekker. Bovendien zijn assits net zo belangrijk! De wedstrijd eindigde in 33-12. Ik denk dat het voor het eerst in onze geschiedenis is dat we meer dan 30 doelpunten in 1 wedstrijd scoorden.