weer gelijk!!!!

Avanti DR1
G.H.V. DR2
18-11-2015

De thuiswedstrijd tegen GHV stond op het program. Een wedstrijd waar wet stiekem toch wel tegen op keken, gezien de sfeer tijdens de afgelopen competitie. De wedstrijd begon toch best gezellig en we konden hen heel even bijhouden. Dat was echt maar heel even, want in de rust stonden we met 3-7 achter. Hun opbouwrij was toch net iets te sterk en te slim voor onze verdediging, al deden we het niet echt slecht. In de rust kregen we een peptalk van Corrie en een peptablet van Annet. Dat heeft toch echt gewerkt. Zij kwamen bijna niet meer tot scoren, terwijl wij er lustig op los gooiden. Helaas was niet alles tussen de palen, maar we probeerden het wel. Gelukkig gingen er ook nog ballen in het netje van het doel en kwamen wij puntje voor puntje dichter bij. Uiteindelijk wonnen wij de tweede helft met 7-3, met het eindresultaat van 10-10 als eindstand. Het was een lekkere wedstrijd met mooie kansen, stomme missers (ook van hen), knappe doelpunten en het allereerste doelpunt van Bianca Kooij als herintreedster.