Strijd!

RED-RAG Tachos/handbalshop.nl
08-11-2015

Scheidsrechter:   ,
De dames van Tachos3 kwamen vandaag op bezoek en het beloofde een spannende strijd te worden. Wij hebben nog geen puntverlies geleden; Tachos had maar een puntje laten liggen. Daarbij hadden zij maar weinig tegendoelpunten gehad, dus we wisten wat ons te wachten stond.

In de eerste helft ging de strijd gelijk op. Wij scoorden 1-0, het werd 1-1, 2-1 en dat ging zo door. Verdedigend hadden we het goed onder controle, aanvallend kostte het moeite. De ruststand werd 8-7, het kon dus nog alle kanten op gaan.

Omdat de verdediging veel kracht kost, zouden we het aanvallend wat rustiger moeten doen, kansen afwachten. Aan het begin van de tweede helft liep het zoals de 1e helft eindigde: doelpunt voor, doelpunt tegen. Met nog een kwartier te gaan stond er 12-11 op het scorebord. Tachos was snel, maar verloor steeds vaker de bal. Wij waren moe en kregen de bal op paal, lat, keeper en naast de goal, in elke geval niet erin. Maar dat lukte Tachos ook niet meer. Een laatste kans van de hoekspeler ging voor de goal langs. En zo was het na 60 minuten nog steeds 12-11.

We hebben keihard gewerkt, slim gespeeld en daardoor de punten weten te halen. Een flinke schouderklop voor Angelique vd H, Angelique K, Kelly, Marit, Daan, Julia, Demi, Mandy en Tara! En voor ons publiek!