Wedstrijd om snel te vergeten!!

Avanti F2
Elshout F1# (g)
01-06-2019

Scheidsrechter:   A (Annemiek) Wagemakers… (+2)
Ik heb beloofd van elke wedstrijd een verslag op de site te plaatsen, dus dat moest nu ook gebeuren, ook al was de wedstrijd niet om over naar huis te schrijven.
We speelden de thuis wedstrijd tegen Desk en we hadden er echt zin in. We begonnen dan ook uitstekend met een doelpunt uit een breakout en een heel fraai doelpunt van Jacqueline. Maar eigenlijk was het dat ook. De rest van de wedstrijd liep het voor geen meter. We kregen zeker kansen, maar het afronden was een drama en daardoor bleef Desk ons op de hielen zitten. We hebben volgens mij wel voorgestaan, maar uiteindelijk verloren we met 1 doelpunt verschil. De dames van DESK waren zo gelukkig met de overwinning, ze hadden namelijk nog nooit verloren, dat ze, na afloop, een foto maakten van het scorebord.
Met het idee dat we dan toch iemand gelukkig gemaakt hebben, zijn we begonnen aan de 3de helft. Die hebben we, zoals zo vaak, wel gewonnen (LOL).