DRec Avanti - White Demons

Avanti D1
02-06-2019

Scheidsrechter:   R (Rachel) Loonen
Gisteren de eerste wedstrijd van het seizoen tegen White Demons. Altijd een leuke tegenstander, waar we een leuke en sportieve wedstrijd tegen kunnen spelen. Helaas hadden we geen keeper bij ons en moesten we het zelf oplossen. Jacqueline bood zich hiervoor vrijwillig aan en heeft het super goed gedaan. Ook hadden we eigenlijk geen wissel, dus was het langzaam aan dag. Het begin van de wedstrijd ging prima. 2 mooie onderscheppingen in de verdediging, een break-out, maar helaas geen doelpunten. Daarna kwam Annemiek ten val, maar kon ze gelukkig wel verder spelen, na een korte verzorging door onze coaches. We kwamen tot mooie aanvallen en goede kansen, maar de keepster van White Demons wist de bal er steeds uit te houden. In de tweede helft maakten we 3 doelpunten achter elkaar, waardoor we een mooie voorsprong hadden op gebouwd. Helaas konden we die niet vasthouden, maar we waren tevreden met een gelijkspel en een leuke pot handbal.