Avanti - Mixed-Up DRec

Avanti DR1
Mixed-Up DR2
20-05-2015

Een paar weken geleden hadden we afgetekend verloren in de uitwedstrijd tegen Mixed-Up. Vandaag zouden we het anders gaan doen, althans dat was het plan. De start was aardig en Debby maakte een mooie goal vanaf de opbouw. Dat was helaas ook heel lang het enige wapenfeit dat wij konden produceren. In de rust, onder het genot van een lekker kopje thee, maakte Corry ons duidelijk dat we het anders moesten gaan doen en meer moesten bewegen in de aanval. Vol goede moed begonnen we aan de tweede helft en het ging inderdaad beter. Het enige wat niet mee zat was de keepster van de tegenpartij. Zij hield haar doel weer heel lang schoon en als we haar op het verkeerde been konden zetten, gooiden we op de paal, lat of net naast. Uiteindelijk lukte het ons nog om 1 doelpunt te maken. Ook de dames van Mixed-Up waren minder productief als in de vorige wedstrijd en daarom werd ons een hele grote nederlaag bespaard. Ruststand weet ik niet meer, maar de einduitslag zegt genoeg: 2 - 7.