Gehavend maar gewonnen

Avanti DS1
Elshout DS3
29-03-2015

Scheidsrechter:   Tielemans, J.… (+1)
Met een zeer gehavend team beginnen we aan de laatste (thuis)wedstrijd.Onze buurvrouwen uit Elshout zijn de tegenstander. Zoals gezegd: zeer gehavend, want Ancke, Ester, Kelly en Sophie kampen met blessures. Angelique en Janneke hadden een andere sport te beoefenen en Ilse had andere verplichtingen. Bleven over: Daniƫlle, Marga, Marit, Tasha en Marjon. Gelukkig kregen we versterking van Mandy, Demi, Angelique K. en Tara.

Onder leiding van de uitstekend fluitende scheidsrechter (complimentje, Jan) begonnen we op tijd. We waren nog niet echt gefocust op de wedstrijd, want na 10 minuten keken we tegen een achterstand aan: 2-6. Toen werden we wakker. En konden we de achterstand ombuigen naar een voorsprong. We gingen de rust in met een voorsprong van 9-7.

In de tweede helft ging Angelique door met scoren, net als Demi, en Mandy, ging Tara door met beestachtig goed keeperswerk, stond de verdediging als een blok, met andere woorden: het lukte Elshout niet om dichterbij te komen.

Dankzij hard werken van iedereen, maar in het bijzonder alle ingehuurde krachten, hebben we de wedstrijd winnend afgesloten. Het eindigde in 23-11.