DRec Avanti-Desk

Desk DR2
Avanti DR1
11-03-2015

Vanavond stond de uitwedstrijd tegen Desk op het programma. Een aantal dames gingen vooraf nog inspiratie opdoen bij de bekerwedstrijd van TTL Tachos-Volendam en dat heeft zeker zijn vruchten af geworpen. Zo hadden enkelen van ons last van het "Rob Jansen"-syndroom ;). Maar uiteindelijk begon het lekker te lopen. De verdediging stond als een huis en met mooi samenspel tussen snel inkomende middenopbouw en de cirkel bracht ons op een comfortabele voorsprong.Wel grappig dat de verdedigende tegenpartij bij deze aktie steeds "sorry" zeiden.
Uiteindelijk konden we de wedstrijd rustig uitspelen en was iedereen verbaasd dat de wedstrijd zp snel was afgelopen. "Time flyes when you having fun", zal ik maar zeggen. Of onze conditie wordt een stuk beter, hahaha. Al met al hebben we een lekkere wedstrijd gespeeld en hebben we ook nog gewonnen. Op naar de uitwedstrijd tegen Mixed-Up.