Kampioenuh!

Avanti DS1
Heerle DS3
15-03-2015

Scheidsrechter:   Tielemans, J.… (+1)
Vandaag een spannende wedstrijd voor de boeg. Met een gelijkspel of winst zouden we kampioen worden. Thuis is natuurlijk altijd het leukste. Bovendien wisten we van de vorige wedstrijd tegen Heerle dat een doelpuntrijke wedstrijd zou worden. Dat beloofde wat moois!

Omdat we maar 1 wissel hadden, zouden we juist op de verdediging moeten focussen. Want van een achterstand terugkomen en er overheen gaan, dat is niet ons sterkste punt. De eerste 20 minuten voerden we dat perfect uit. Heerle kwam er nauwelijks doorheen. En wij scoorden wel, niet veel, maar rustig werd onze voorsprong groter en groter. Omdat we de laatste 10 minuten van de eerste helft zelf slordig met de bal omgingen, kon Heerle wat terugdoen. Gelukkig gingen we de rust in met een voorsprong: 12-7.

In de tweede helft gingen we door zoals in het eerste deel van de wedstrijd. Met nog een paar minuten te gaan, wisten we het zeker: kampioen!

Hartstikke moegestreden namen we de roos in ontvangst. Dames, het was een fantastisch mooie teamprestatie! In deze wedstrijd, maar ook in de voorgaande wedstrijden. Proficiat allemaal.