DRec Avanti - White Demons

Avanti DR1
White Demons DR1
04-02-2015

De thuiswedstrijd tegen White Demons stond vanavond op het programma. Uit hadden we met 1 doelpunt verloren, nadat we met 1 - 5 voor stonden in de rust :(.
De eerste helft verliep wat stroefjes en stonden we verdedigend niet steeds op de goede plaats en daardoor liepen we steeds achter de feiten aan. Ik weet de ruststand niet meer, maar we stonden in ieder geval achter. In de rust heeft Corry de puntjes op de i gezet en gingen we meer op tempo spelen. We begonnen aan een goede inhaalrace en vlak voor het einde kwamen we langs zij en gingen we er over heen. De punten bleven in Drunen, want we wonnen de wedstrijd met 6 - 5.
Marjon hartstikke bedankt voor het goede keeperswerk en de dames die door ziekte of blessures niet konden spelen en natuurlijk de overige supporters bedankt voor de steun.