07-02-2015 18:30 DOS '80 HA1 Avanti HA1

DOS '80 HA1
Avanti HA1
07-02-2015

Met een compleet team van maar liefst 7 spelers , 2 coaches en 11 reserve coaches reisden we af naar het mooie plaatsje Heesch net nabij de MAC aldaar. Om half 7 stonden de meesten klaar om het publiek te groeten. Behalve ikzelf, want ik had een bloedneus die Theo professioneel gestelpt had.Na enkele minuten oponthoud gingen we van start met als doel zo rustig mogelijk en slim te spelen omdat er geen wissels waren. Al na ongeveer 10 minuten stonden we achter met 4 punten. Maar na een eerste doelpunt volgden er meer en konden we langszij komen, en door slim te spelen ontwikkelden we zelfs een lichte voorsprong tot de pauze erop volgde.Na tactische aanwijzingen van de 13 coaches hervatte het spel zich weer. Maar omdat ze Youri continu afschermden gingen we het spel omgooien en braken we op alle fronten door met goed uitgespeelde kansen. Al met al een mooie leerzame en sportieve wedstrijd. Als dank voor de overwinning gingen we met z`n allen naar de MAC en aten we onze buik vol. Het afrekenen moesten we helaas zelf doen. Groeten Werner.