Bekerwedstrijd HAJ

Swift HA1
Avanti HA1
27-01-2015

Vanavond een bekerwedstrijd in de 2e ronde tegen Swift Helmond. Half 6 vertrekken, 19 uur spelen, zonder Lars en Youri. Gelukkig wel met Tim, die had zijn gebit weer compleet na zondag. En natuurlijk ook met de andere jongens, aangevuld met Tijs. Met een alternatieve opstelling begonnen wij de wedstrijd met bal uit en Stefan S. maakte meteen gebruik van de ruimte die hun 6-0 verdediging ons gaf. Ook Thom zag de ruimte en zo kwamen we al snel op een ruime voorsprong. Werner stond weer eens super goed te keepen en Max liet nog even zien dat hij toch echt de snelste van het veld was door een tegenspeler die al zeker 5 meter voorsprong had er dik uit te sprinten en meedogeloos af te ronden. In de tweede helft bleven we lekker door ballen en scoren. Uiteindelijk heeft iedereen gescoord en gingen we met de overwinning en een verdiend menutje van de Mac terug naar Drunen. Op naar de volgende bekerronde.