SUPER KEEPER

Internos HA1#
Avanti HA1
30-11-2014

Vandaag de uitwedstrijd tegen Internos. We waren goed voorbereid, hadden de oranje reserveshirts bij, maar Internos speelde in het grijs dus de jongens blij dat ze in het geel mochten spelen. Dat was de eerste helft niet te zien. Het spel was slordig en veel te gehaast. Gelukkig kwam onze keeper wel steeds beter in de wedstrijd. Echter de ruststand was 18-12.
De tweede helft verliep een heel stuk beter. Er was meer rust, er werd slimmer gespeeld en Werner ging NOG beter keepen. De glimlacht op zijn gezicht werd steeds groter. Door zijn reddingen groeide de spirit van het team en scoorden wij er lustig op los. Youri wist in de allerlaatste seconde de winnende te maken en dus gingen de 2 punten mee naar Drunen.
Al met al was het een wedstrijd om trots op te zijn.