We lopen uit

Heerle DS3
Avanti DS1
30-11-2014

Vandaag waren de dames van Heerle onze tegenstander. Omdat in de competitie nog geen echte zwakke tegenstanders zijn, zou ook dit geen makkelijk potje worden.

Toen de wedstrijd begon waren we nog niet alert genoeg en kwamen we met 2-0 achter. Door doelpunten van Marga en Tasha kwamen we weer op gelijke hoogte. En we gingen door met scoren. In de rust hadden we een kleine voorsprong 9-12 (of zoiets).

Na de rust pakten we even door en bouwden in 10 minuten tijd onze voorsprong uit, ook omdat Heerle in die periode niet scoorde. Freewheelend gingen we door. Tasha en Marga bleven maar scoren, Janneke bleef maar lopen (en scoren), Kelly, Marit en Angelique pikten hun doelpunten mee. Alleen Daniƫlle scoorde niet, dus daarom het grootste compliment voor haar: ze stond verrekte goed te verdedigen en had prima assits. Annemiek moet ik ook vermelden: zij deed weer een keertje mee om ons uit de brand te helpen. En dan ook nog een complimentje voor Lieke en Ancke, die vandaag op de bank bleef, die met volle overgave aan het coachen waren.

Gelukkig hoefden we onze trouwe supporter Nick en onze gelegenheidssupporter Sophie niet teleur te stellen, de winst ging mee naar Drunen. De wedstrijd eindigde in 18-27.