Desk-Avanti

Desk F1
Avanti Gemengd F1
12-11-2014

Omdat dit weekend Sinterklaas met zijn zwarte pieten aankwam was deze wedstrijd verzet naar woensdag 12-11-2014 om 18.00 uur.
Ook bij deze wedstrijd waren erbij Desk 2 spelers die van de 10 doelpunten 8 maakten. Je zag ook dat, als die 2 spelers eruit waren, dat Avanti het helemaal niet slecht deed en dat we gelijkwaardig waren aan Desk. En het blijft eentonig, maar wederom de 2e helft speelde Avanti heel goed. Mooie doelpunten werden er gemaakt door 3 verschillende spelers.
Ook langs de kant vond iedereen dat Avanti het erg leuk deed tegen Desk. Na de wedstrijd moest er nog gezongen worden, omdat Nienke jarig was geweest. En met een lekker zakje chips gingen we naar huis.

De volgende wedstrijd is as zaterdag om 09.00 uur in sporthal Onder de Bogen tegen Artemis.