D2 verslaat Internos met gemak

Internos D3 (g)
15-02-2020

Scheidsrechter:   A (Annemiek) Wagemakers
Afgelopen zaterdag mochten de meiden van de D2 weer een potje ballen. De vraag was, zouden ze fit zijn? De avond van te voren hadden Jens en Lynn een feestje gegeven en het hele team was daarbij uitgenodigd. Een warming-up hadden ze wel gehad, want die avond werd de polonaise gelopen en regelmatig van links naar rechts geschoven.

We mochten voor het eerst in de sporthal Die Heygrave in Vlijmen spelen, omdat er geen plek was in onze sporthal in Drunen.
Jan Tielemans was ingevlogen vanuit Drunen om de wedstrijd te fluiten. Helaas is Lynn nog steeds geblesseerd en daarom deden Quinty en Lana met ons mee.

Precies om 11.00 klonk het beginsignaal en van het begin af waren ze wakker. Het tempo lag lekker hoog en de bal ging snel naar voren. Er waren mooie doelpunten en Nienke stond ook goed te keepen in de eerste helft. Ruststand 13-4.

Het publiek ging er eens goed voor zitten, want ze waren benieuwd wat de 2e helft ging brengen. Er werd al gezegd, dat het team iedere week een feestje op vrijdagavond moest hebben.
Helaas begon de 2e helft niet zo als we verwacht hadden. Gelukkig profiteerde Internos hier niet van. De ballen van hun gingen op de paal of er naast. En anders hadden we Ruby nog die ze tegen hield. Na 10 minuten en wat wisselingen kregen we de goede flow weer te pakken en scoorde we er weer vanouds op los. Eindstand 21-8.

Dit team heeft nu 2 weken geen wedstrijd.
Ik denk dat we ze wel zien met z'n allen met carnaval, want dit team kan niet alleen goed handballen maar ook goed feesten. Alaaf!!