Groene ster- Avanti

26-01-2020

Scheidsrechter:   G (Gyllian) van Oorschot
Groene ster – Avanti
De wedstrijd begon erg soepel. Nienke, Ruby, Eef, Faya ,Eva , Djenna en Lynn stonden in het veld. Celine, Maartje en Beike zaten op de bank. Het eerste doelpunt werd gescoord door Djenna de bal gooide ze door de benen van de keeper heen. Het tweede doelpunt werd gescoord door Faya die de bal kreeg van Lynn 0-2. Het derde doelpunt werd nog een keer gescoord door Djenna weer door de benen van de keeper. Daarna werd er gescoord door de tegenpartij 1-3. Daarna nog een keer 2-3. Daarna werd het gelijk 3-3. Het volgende schot hield tegen met haar voet. Daarna haalde Groene ster ons in 4-3. Daarna werd het 4-4 omdat Beike scoorde. Ruby speelde de bal goed naar Faya en ze scoorde. Faya werd tegengehouden door de tegenpartij daarom kreeg ze een 7 meter en ze scoorde! De tegenstanders waren erg van het duwen. 4-6. Lynn gooit de bal naar Faya en Faya rondt af 4-7. Celine krijgt de bal en rondt af 4-8. Beike gooit op goal 4-9. Tegenpartij scoort weer 5-9. Tegenpartij scoort 6-9. Eva gooit naar Beike en ze scoort. Eef krijgt een 7 meter en ze scoort! Daarna scoort Celine weer 5-12. Tegenpartij scoort en daarna nog een keer 7-12. 7 meter tegenpartij en Eva geel omdat ze achter de arm bleef hangen en ze scoorde 8-12. Daarna scoorde de tegenpartij 9-12. Nienke scoorde met een boogbal 9-13. Beike scoorde ook nog 9-14. Tegenpartij weer 10-14. Faya scoorde 10-15. Wij scoorde weer. Maartje was erg goed aan het verdedigen. Beike scoorde daarna met de aangooi van Lynn. Celine maakte de laaste goal 10-18. Het was een leuke wedstrijd.