Een snelle wedstrijd van de D2

RED-RAG/Tachos D2 (g)
18-01-2020

Scheidsrechter:   T. (Toine) Brok
Op zaterdag 18 januari mochten de meiden van de D2 weer een potje handballen thuis tegen de D2 van Tachos.
Omdat Angelique moest werken en Nikki moest trainen mocht ik samen met Harold coachen.
Zuzia en Vera deden mee met ons zodat we 3 wissels hadden.
We begonnen met Ruby in de goal en Lynn, Nienke, Beike, Eef, Eva en Maartje in het veld. 20 seconden na het beginsignaal lag de bal al in de goal bij Tachos door Lynn. Maar Tachos liet het er niet bij zitten en scoorde de gelijkmaker. Zo ging het in het begin gelijk op. Mooie doelpunten gezien door Beike en Eef. We probeerden snel de bal te onderscheppen en snel te spelen. Dit lukte aardig.
De ruststand was volgens mij 12-10.

In de rust het advies gegeven om snel te blijven spelen. Tachos zat er aardig doorheen en wij moesten blijven gaan.
En dit is wat we gedaan hebben. Het tempo omhoog en snel de bal onderscheppen. Mooie doelpunten gemaakt door Faya, Vera, Zuzia, Ruby en Beike. De eindstand was dan ook terecht in het voordeel van ons: 21-13. Weer een super wedstrijd gezien van deze meiden. De coach van Tachos gaf complimenten aan het team! Volgende week uit naar Groene Ster. Blijf zo spelen meiden!