Nieuw jaar, nieuwe kansen

Taxandria E2# (g)
04-01-2020

Scheidsrechter:   T. (Teun) van Gorcum
We speelden vandaag onze 1e wedstrijd van dit nieuwe jaar tegen Taxandria.

Lotte M. was er niet bij, voor de rest was ons team uitgerust na 2 weken vakantie. We gingen er tegenaan

Lara startte deze wedstrijd in de goal. Meteen in de eerste aanval van Taxandria wisten ze een gaatje te vinden om te scoren. Na een goede tip van Harold wist Lara de 2e kans voor Taxandria tegen te houden.

Daarna volgen er al snel leuke doelpunten van Lisa, Wies en Jente. De meiden vinden elkaar duidelijk, zien elkaar vrij staan en durven te scoren. Er volgt een mooie worp van Lynn aan Jente en probeert te scoren, helaas werd de bal tegen de keeper gegooid.

De dames staan goed te verdedigen.

Annemiek roept: "Ertegenaaan, ertegenaan" Uhm wat was dit ook alweer. De meiden moeten er even inkomen.

Jammer van de ballen die tegen de keeper worden aangegooid.

Lynn probeerde te scoren, helaas zat deze er niet in, Lenny wachtte bij de cirkel op de bal en scoort alsnog.

Naomi zag Lisa vrij staan en gooide haar aan, Lisa maakte een mooi doelpunt.

Lenny weet de stand tot 9-5 te brengen wanneer het fluitsignaal klink voor de rust.

In de 2e helft staat Lenny in de goal.

Lara is fel op de bal, de jongens van Taxandria durven niet te dichtbij te komen

Lenny staat goed te keepen. Lotte ziet de gaten en durft met de bal richting de cirkel, helaas belandt de bal niet in de goal.

Wies zag Jente mooi vrij staan en gooit haar aan, helaas ging deze bal tegen de paal.

Doelpunten van Jente, Wies en Lisa weten deze wedstrijd tot eindstand 20-8 te brengen