De laatste wedstrijd in 2019

H.V.M. E1 (g)
14-12-2019

Scheidsrechter:   M. (Merijn) van Erp
14 december 2019 was de laatste wedstrijd van de E2 in 2019. Om 11.25 speelde we tegen HVM. Wies was er deze keer niet bij, zij was lekker een weekendje weg met haar familie.
Lisa begon in de goal en deed dit zoals altijd weer hartstikke goed. Ze heeft er 2 doorgelaten in 20 minuten tijd.
Verdedigend stonden we goed en onderschepte we de bal regelmatig. Aanvallend kon het wel iets beter, want we gooide soms nog recht op de keeper.
Gelukkig was Jente op schot en zij gooide met haar linkse hand een paar mooie ballen in de goal.

In de rust gezegd dat we verdedigend zo door moeten gaan en de kansen die we kregen wel in de goal moesten gooien. Naomi ging de goal in en deed dit ook uitstekend. Ook zij liet er maar 2 door in 20 minuten.
De rest was ook lekker fel en ze zagen elkaar goed vrij staan. Lynn werd stevig aangepakt en werd hard in haar arm geknepen. Gelukkig wilde ze gewoon weer het veld in.
Bikkel.
Na 40 minuten stond de eindstand op het bord: 17-4.

's-Avonds hebben we met het team (diegene die er waren) lekker gegourmet en een foute kerstbingo gedaan. Iedereen was mooi fout verkleed en hadden 2 foute cadeautjes ingepakt. Tevens hebben Harold en ik een mooi cadeau van Naomi gekregen. Daarvoor nog bedankt!
We hebben geproost met z'n allen op het leuke seizoen en dat er nog vele seizoenen bij mogen komen. Maar dat gaat wel goed komen met dit team!!

Lisa, Lenny, Lynn, Lara, Lotte M, Lotte V, Jente, Wies, Naomi, Noortje, Harold en Annemiek wensen jullie allemaal fijne kerstdagen en een gezond, gelukkig en sportief 2020!

Wil je dit leuke team zien spelen?
4 januari 2020 om 13.35 uur spelen ze weer een wedstrijd.
Tot dan????