Mooie overwinning Avanti E2 op H.M.C. Raamsdonksveer

Goodflooring/H.M.C. Raamsdonksveer E3 (g)
Avanti E2
17-11-2019

Scheidsrechter:   Afgeschermd
Op zondag 17 november vertrekken we om 9.30 naar Raamsdonksveer, waar we voor het eerst in ons nieuwe tenue mogen spelen. aanvang van de wedstrijd is om 10.20 en Lenny mag als eerste het doel verdedigen.

H.M.C. start aanvallend, maar de bal wordt onderschept door Lisa. De 1-0 is een feit.
Het is een fel begin van de wedstrijd, met een mooie tegenaanval van H.M.C., welke wordt gemist.
Avanti laat zich echter niet kennen en al snel volgen de 2-0 en 3-0.
Op het middenveld wordt goed en aanvallend overgespeeld door Lara, Naomi en Lotte M. Hierdoor krijgt Noortje de kans om te scoren, maar deze wordt geblokt door de keeper.
Mooi gespeeld dames!

Lenny blijft het doel goed verdedigen, waardoor de nul behouden blijft.
Jente en Wies komen in het veld en gaan meteen in de aanval. H.M.C. verdedigt echter goed en maakt het Avanti lastig om te scoren.
Al snel volgt toch de 4-0 en wordt H.M.C. vinniger.
Lynn, Lotte V en Noortje zetten een aanval in. De verdediging leek sterk, maar toch vindt Noortje een gaatje om te scoren.
Wies scoort daarop de 6-0. Mooi team work dames.

Na deze vloeiende start zakt Avati wat terug, met een tegen doelpunt tot gevolg.
Zo gaan ze met 6-1 de rust in.

Na de rust start Naomi op doel en laat Lenny haar kunsten zien in het veld. Avanti bijft aanvallend spelen, maar het lukt niet goed om te scoren door goed keeperswerk van H.M.C.
Er volgen nog een zestal mooie doelpunten door Avanti, maar doordat ze toch wat inzakken weet ook H.M.C. nog tweemaal het doel te raken.

Uiteindelijk resulteert dit in een eindscore van 12-3.

Mooi resultaat dames! Op naar de volgende wedstrijd.