HVB ’92 - Avanti E2

02-11-2019

Scheidsrechter:   A. (Anouk) Schellekens
HVB ’92 - Avanti E2

Zaterdag 2 november hadden we een uitwedstrijd en vertrokken we om 8.15 uur richting Boxtel. Daar begon om 9.05 uur onze wedstrijd. En hoe!
Meteen al in de eerste seconden gaf Jente een perfecte voorzet aan Lisa die de punt mooi afmaakte. Een goed begin!
Daarna ging het best hard.
De eerste helft waren we namelijk duidelijk sterker dan onze tegenpartij. Onze verdediging was goed, daar kwamen ze niet zomaar doorheen! We hebben daar dan ook flink op geoefend en we zijn zichtbaar feller geworden.
Na de zesde minuut kwam de eerste echte tegenaanval met een schot op doel. Maar onze goede keeper Noortje wist die bal tegen te houden. Voor de rust wist HVB ’92 toch twee punten te scoren. Het werd 2-8 voor de rust.

Na de rust mocht Lotte Vermeegen keepen. Helaas waren we onze snelheid een beetje kwijt en onze verdediging was rommelig en ging niet goed meer. De tegenpartij wist daar goed gebruik van te maken. Ze scoorden nog zes keer. En wij misten veel kansen en wisten nog maar twee keer te scoren.
Het werd dus toch nog spannend tot de laatste minuut.
Uiteindelijk werd het 8-10 en gingen we wel met de overwinning naar huis. Een mooie wedstrijd waarin we weer veel hebben geleerd.
Op naar de volgende! Kom jij ook een keertje kijken?

Lara Lensen.