"Avanti Meiden"!!!

Groene Ster D2 (g)
26-10-2019

Scheidsrechter:   F (Frans) Ploegmakers
Zaterdag 26 oktober mochten wij weer een potje handballen. Helaas was het allemaal een beetje uitgelopen, maar daarom kon Ruby nog wel op tijd komen. Haar klok stond stil en ze dacht dat het pas 10.00 was......

Gelukkig was iedereen aanwezig en het fluitsignaal klonk. We zijn begonnen. Nienke begon in de goal. Groene Ster scoorde meteen. Gelukkig konden we gelijk wat terug doen en was het Beike die weer gelijk maakte. Groene ster was toen weer aan zet en het was Lynn die toen weer gelijk maakte. Zo ging het een tijdje op en neer totdat Avanti een goede periode had en er doelpunten gemaakt werden door Eva, Beike, Lynn en Ruby. Helaas kwam Groene ster weer terug tot 9-8. Avanti nam toen het stokje weer over en door doelpunten van Eef en Beike was de ruststand 12-11. Het tempo lag hoog en dat zag je ook aan de rode kopjes van de meiden.
Nikki (coach) zei dat we zo door moesten gaan. We stonden allemaal als een beer te verdedigen, dus hou zo vol!

In de 2e helft was het Ruby die in de goal stond. We begonnen gelijk weer goed en door goals van Beike en Faya stonden we 14-11 voor. Groene Ster zette weer aan en kwam weer langszij. Wat was het spannend!
Door doelpunten van Faya en Lynn stonden we weer 2 punten voor. Nikki schreeuwde dat we goed moesten blijven verdedigen en dat deden we met z'n allen. Maartje stond midden achter en daar kwam niemand meer langs. Toch scoorde Groene ster nog een keer en was de stand 16-15. Toen kwam het moment van Djenna. Zij speelde haar 4e wedstrijd en ze scoorde mooi vanuit de hoek 17-15.
Groene ster zette nog 1x aan en maakte er 17-16 van. Nog 1 minuut te spelen en wij hadden de bal. Eef scoorde een mooi doelpunt zorgde voor de eindstand 18-16!

Het was een spannende wedstrijd die gelijk opging.

"Avanti Meiden"!!!!