Zondag 20 oktober

20-10-2019

Scheidsrechter:   R. (Ruud) van Veggel
Zondag 20 oktober

We speelden een wedstrijd in een splinternieuwe sporthal in Oisterwijk. We waren allemaal goed wakker voor een potje handbal tegen Taxandria!

Ik ben vandaag aanvoerster en schrijf dit verslag. Lynn start in de goal. Er volgen mooie doelpunten van Lisa, Lenny en van mij. Lotte.V doet goede pogingen op goal. Het is spannend voor het publiek. Lenny weet steeds de bal te onderscheppen en probeert dan heel hard te rennen om te kunnen scoren. Noortje maakt een mooie goal nadat Lotte.M deze heeft aangegooid. Jente zorgt dat de bal binnen de lijnen blijft en duikt er achteraan.

Ruststand 2-9

Jente gaat in de goal. Lotte.V weet vanaf de cirkel een mooie goal te maken. Lisa vliegt door het veld om de bal uit de lucht te halen en maakt dit af met doelpunten. Jente keept mooie ballen, ze is niet bang. Tijdens het verdedigen draai ik een rondje om de tegenstander om deze af te leiden. Harold staat veel te drinken langs de kant, wat heeft hij dorst vandaag! Lisa verliest de bal, Lotte.M weet deze toch nog aan te spelen waarna Lisa scoort. Wij staan goed te verdedigen. Lotte weet goed door de verdediging te komen en scoort. Jammer dat ik scoor met mijn voet in de cirkel, deze telt niet. Daarna raak ik de lat en stuitert de bal terug, Lenny weet deze te vangen en nog te scoren. Jente kreeg een bal richting haar gezicht gegooid, fijn dat ze deze goed weet tegen te houden. Lenny vangt de ballen uit de lucht en gooide mij een bal die ik kon scoren.

Eindstand 5 -22

Na het douchen nog een teambespreking gehouden, zie foto.

Het was een leuke wedstrijd.

Gr. Wies