Wedstrijdverslag HS1- Dos'80

Avanti HS1
DOS '80 HS1
09-11-2014

Scheidsrechter:   Oorschot van, A (Scheidsrechter)
Je hebt slechte dagen, en je hebt slechte dagen. Afgelopen zondag was een zondag in categorie: Dramatische dagen. Inderdaad. Met hoofdletter D. Wat had moeten uitdraaien op een prachtige handbalmiddag eindigde in een matige wedstrijd.
We kunnen er kort over zijn. Een wedstrijd die je fysiek niet kunt winnen moet je spelen op techniek en snelheid. DOS’80 was qua kracht de bovenliggende partij en dat werkte voor ons relatief jonge team in het nadeel. Waar we vorige week een snelle voorsprong opbouwden, liepen we nu in de rust tegen een achterstand van drie doelpunten op. Drie doelpunten achterstand –door eigen verdienste- opgebouwd doordat open kansen er niet in gingen. Ook verdedigend stond het niet als een huis.
De tweede helft liep onze achterstand op doordat DOS’80 het slim uitspeelde en goed gebruik maakte van de kansen die ze kregen. Onze achterstand liep daardoor verder op en de wedstijd eindigde in mineur: 20-26. Huilen met de pet op dus. #sorryvoordeblamage
Een kleine tegenvaller deze week is het aantal blessures wat de afgelopen week is ontstaan. Maar met goede moed gaan we aankomende zaterdagavond naar de tweede uitwedstrijd van het seizoen: Studentenhandbalvereniging Oktopus. Let’s go!