Taxandria - Avanti

Avanti F1
24-03-2019

Oisterwijk 24 maart 2019
Het is zondag morgen en we zijn al vroeg op weg richting Oisterwijk, onze tegenstander vandaag is Taxandria.
Het team vandaag bestaat uit Bram, Lynn, Thijs, Lisa, Lotte, Lenny en Wies

De eerst helft verdedigt Bram het doel en Lynn en Wies beginnen op de bank.
Vanaf het eerste moment gaan beide teams er vol tegenaan, rustig opbouwen is er niet bij.
De eerste 2 punten worden gescoord door Lisa, gevolgd door Lenny.
Na 5 min gaat het gelijk op (3-2) de tegenstander, waarbij Thijs en Lotte diverse kansen hebben gehad.
Halverwege de eerste helft worden Lotte en Lenny gewisseld.
Bram heeft intussen verschillende goede reddingen gedaan om het doel leeg te houden.
Na 10 min is de tussenstand 6-4 en Avanti doet er alles aan om de achterstand weg te werken.
Door goed overspelen binnen het team kunnen Lisa en Wies diverse malen scoren en is de tussenstand bij rust 9-10.
Na de rust komt Lenny op doel en blijven Thijs en Lisa op de bank, Lotte/Lynn staan voorin en Bram en Wies achterin.
Al snel scoort Bram en door goed werk in het team wordt de voorsprong uitgebouwd naar 10-13.
Met nog 3 minuten te gaan is de voorsprong uitgebouwd tot 13-18 en is een overwinning bijna op zak.
De eindstand van 13-19 is wederom verdiend. Het was een spannende wedstrijd waarin Avanti zeker de 2de helft de rust heeft bewaard en de voorsprong heeft uitgebouwd.