DOELPUNTENFESTIJN IN DILLENBURCHT

Avanti F1
G.H.V. F1
26-01-2019

Avanti F1 tegen G.H.V. F1 (Goirle). De teams staan te popelen. Op naar een mooie wedstrijd. Citroen, citroen, citroen: we worden kampioen. Lenny meteen raak: 1-0. Lotte met een schot, wordt geblokt door de keeper. Ook Thijs vangt bot. Noortje onderschept GHV en scoort eenvoudig 2-0. GHV komt er uit, maar gooit naast. Avanti weer, Lenny scoort 3-0. Meteen GHV in de tegenaanval: 3-1. Lenny gaat weer: 4-1. En nog een keer: 5-1. Een flitsende start! GHV doet een poging, maar Thijs (doelman) staat op zijn plek. Nog een keer GHV: 5-2. Lenny onderschept en gooit van ver: 6-2. Daarna Wies. Ze zet net een paar stappen te veel. Goal wordt afgekeurd. GHV komt er netjes door heen: 6-3. Lisa komt in het team en scoort: 7-3. GHV met een mooie aanval: 7-4. Avanti zit even in een mindere fase. Maar Lisa pakt het weer op: 8-4. En weer: 9-4. En dan na diverse pogingen is het mooi raak voor Wies: 10-4. En na prachtig samenspel, Lynn met 11-4. En Lisa met een geplaatst schot: 12-4. Tweede helft. Lotte in het doel. GHV start fel. GHV scoort 12-5. Avanti gaat op zoek naar een opening, Lenny scoort mooi: 13-5. En nog twee keer Lenny: 15-5. GHV komt op, maar Lotte blokt het schot. En door. Noortje scoort: 16-5. Het is vandaag de dag Lenny: 17-5. Lisa staat ook op scherp: 18-5. Het is een waar doelpuntenfestijn. Scheidsrechter fluit af. Winst voor Avanti. Netjes gedaan. En ook een dikke pluim voor de coaches Harold en Annemiek. Op naar de volgende wedstrijd: zaterdag 2 februari, uit tegen de White Demons in Berkel Enschot.