Herbstmeister!!

Mixed-Up DMW1
Avanti DMW1
19-12-2018

Woensdag 19 december 2018. Normaal onze dag dat we met alle dames een foute kerstborrel doen in het ouwe. Helaas nu niet. We hadden een wedstrijd, de allerlaatste wedstrijd in 2018. Uit naar Mixed-up in Wagenberg. De voortekenen waren niet goed gezind. Bianca, Julia, Lieke en Wieke waren er niet bij door kerstborrels en blessures. Gelukkig hebben we nog een tweede team en kunnen we daar versterking uithalen. Debbie, Ester en Sophie waren bereid om met ons mee te doen.

Om 19.30 verzamelen bij de Lidl en om 19.50 kwamen we aan bij de sporthal in Wagenberg. Helaas was de kantine nog dicht en hadden we geen koffie. Dan maar naar de kleedkamer. De één was nog harder aan het gapen dan de ander. En dit team moet nog een wedstrijd gaan spelen??

Rond 20.30 begon de wedstrijd en voordat we het wisten stonden we met 4-1 achter. We keken elkaar aan en dachten: dit gaat niet gebeuren. Langzaam kwamen we dichterbij en met de rust was het 4-4.

In de rust afspraken gemaakt om breaks te gaan lopen en de hoeken veel te laten bewegen. Hier is niks van terecht gekomen, want we begonnen ze ineens goed te raken. Of het nu de opbouw of hoek was, ze gingen er lekker in. Qua verdediging stonden we 6-0 en Mixed-Up kwam er bijna niet doorheen. Na 50 minuten stond de eindstand op het scorebord. 7-15!!!

Na een lekkere douche op naar de derde helft. Dit was een domper, want we mochten maar één drankje drinken. De kantinebeheerster moest op tijd weg. Dat ene drankje hebben we genuttigd en toen weer terug naar Drunen.

Rest ons nog te zeggen, namens alle damesrecreanten wensen wij iedereen fijne feestdagen en een gelukkig, gezond en sportief 2019!

Enne.... die kerstborrel is verzet naar vrijdag 21 december...