Connie versus Julia

Avanti DMW2
Avanti DMW1
25-10-2018

Donderdag 25 oktober was het zover. De wedstrijd van het jaar 2018 werd gespeeld in sporthal Dillenburcht. DMW 2 tegen DMW 1. Oftewel Connie tegen Julia, moeder tegen dochter. "Oud" tegen "jong".

Om 21.30 waren we in de sporthal. Eerst nog gauw een bakkie koffie bij Henk aan de bar. Toen snel omkleden. Allemaal onze mooie gele shirt aan, want we moesten nog op de foto. Daarna trok DMW1 rode reserveshirts aan, want zij speelden "uit". Bijna iedereen was aanwezig, dus dat betekende dat DMW2 4 wissels had. Helaas was Bianca niet aanwezig en daardoor had DMW1 2 wissels. Spelers zat, alleen de bezetting in de goal wordt voor beide teams gedaan door Marjon. Probleem, maar gelukkig wilde Maartje wel meedoen, zodat we 2 keepers hadden. Weer een dochter, moeder relatie in het veld. Maartje, bedankt namens alle dames recreanten.

Iets over 22.00 begonnen we aan de wedstrijd. Een legendarische wedstrijd, omdat we aan de ene kant Connie hebben die al 48 jaar lid is en aan de andere kant haar dochter Julia, die sinds een paar weken weer lid is geworden. Het was een leuke, gelijk opgaande wedstrijd met toch wel strijd, want niemand wilde verliezen.
Zelfs toen het licht half uitging in de sporthal gingen deze bikkels gewoon door.
Na een uur klonk het eindsignaal.
Uitslag? "Jong" was iets beter deze keer dan "oud".

Na een welverdiende douche gingen we met z'n allen de derde helft in. En die hebben we allemaal gewonnen! "Jong" en "Oud"