Elshout E1- Avanti E2

Elshout E1
Avanti E2
24-03-2018

Met goede moed begonnen aan de wedstrijd. Ons team kampte met twee geblesseerde spelers en we we hadden een zieke. We begonnen goed en stonden 1-1 gelijk. Daarna werd het verschil in doelpunten snel groter. Elshout was vandaag een maatje te groot voor ons. Ondanks dat we dit wisten hebben we kranig gespeeld, goed verdedigd en ook doelpunten uit het doel gehouden. Er zat veel snelheid in de wedstrijd, we kregen wel wat kansen maar helaas wilde de bal er niet in. Toch hebben we zo goed mogelijk ons "mannetje" gestaan en hebben we ons best gedaan vandaag. We hadden de douche in ieder geval duidelijk verdiend, wat te zien was aan alle rode hoofden.
We waren na de wedstrijd wel wat teleurgesteld maar we laten ons door dit verlies niet uit het veld slaan en gaan gewoon door!