Avanti tegen Blauw-wit

Avanti E2
Blauw Wit E1
27-01-2018

De wedstrijd wordt gespeeld door alle spelers behalve Armin, hij kon er vandaag niet bij zijn.
1e ste helft was Beike keeper en de tweede helft Lynn.
Avanti was goed aan het verdedigen Beike en Lynn hadden bijna niets te doen.
Faya sprong overal tussen. Maartje zorgde er voor dat ze de tegenstander goed tegen hield.
De eerste drie doelpunten werden gescoord door Jens. In een hele mooie aanval gooide Ruby naar Maartje en zij gooide door naar Jules. Waar hij hem door speelde naar Faya. Jammer genoeg werd het geen doelpunt. Daarna kwam Steffen aan de bal en scoorde het vierde doelpunt. Even later gooide lynn de bal naar Faya en zij gooide de bal in het hoekje van de goal. Het zesde doelpunt was ook van Faya. Doelpunt zeven en acht waren voor Eva waarbij zij goed werd aangespeeld door Jules. Na weer een aanval van Jules- Eva en Lynn scoorde Lynn het negende punt. Voor het publiek begon wat saai te worden. Beike was in de goal ook nog net niet in slaap gevallen. Einde eerste helft.
Tweede helft startte Blauw-wit heel even gevaarlijk maar Avanti nam al weer snel het voortouw. Faya scoort drie keer en Jens nog een keertje. Ruby heeft een aantal goede pogingen op goal maar jammer genoeg net niet in het net. Beike gaat voor drie keer is scheepsrecht, na twee pogingen gaat de bal er voor de derde keer in. Blauw-wit haalt nog één keer hard uit waardoor zij ook een doelpunt maken. Het vijftiende en zestiende doelpunt is voor Eva en Beike weer goed aangespeeld door alle ander spelers van het team. Er wordt steeds meer overgespeeld , beter verdedigd en zo ontstaan er ook snelle acties wat voor het publiek leuk is om naar te kijken.