Mooie wedstrijd

Avanti F2
Desk F1
11-11-2017

Scheidsrechter:   Mirte Kruger (S)
Er stond vandaag een spannende wedstrijd op het programma tegen Desk. Al kort na het beginsignaal kon Lisa scoren uit een fastbreak. Het was een flitsende start want dit gebeurde binnen 5 minuten nog 3 keer. Na een verwoede poging van Wies ging de bal net naast. Ook heel kort hierna een fastbreak van Lynn op de lat. Gelijk na goed overspel nog een goede poging van Lynn. Lisa die gewisseld was kwam terug in het veld en dan ook in de goal. Nadat Lynn nog een goede poging deed en net miste, hield Lisa nog een keer de bal tegen. Gelijk ging de bal weer de andere kant op waar Lenny net miste. Hierop volgend onderschept Lenny gelijk weer de bal. Maar helaas kwam daar net geen doelpunt uit. Hierdoor werd de ruststand 3-1.
Na goed keeperswerk van Lynn kan Avanti weer in de aanval. Helaas wordt de bal snel verloren en Desk scoort. Lynn pakt nog een paar keer goed de bal. Maar ze kan niet voorkomen dat Desk nog een keer scoort. Heel snel hierna scoort Desk nog een keer uit de fastbreak. Wies doet erg haar best om er toch nog een bal in te gooien maar het lukt steeds net niet. Dan komt er onverwachts een bal bij Lenny terecht die de bal naar de vrijstaande Lisa gooit. Lisa gooit de bal netjes in het hoekje van de goal. Daarna komt er nog een onderhandse bal van Desk die Lenny goed tegenhoudt in de goal. Helaas kan Desk nog twee keer een fastbreak maken waardoor Avanti net verliest. Ze waren zo goed begonnen maar hebben de voorsprong helaas niet vast kunnen houden. Wel hebben ze mooi spel laten zien en een goede vooruitgang in kwaliteiten. Zeker aangezien de tegenpartij fysiek wel een stukje groter / sterker was. Eindstand 6-3.