zonnige taferelen in de sporthal

Avanti E2
White Demons E2
14-10-2017

Scheidsrechter:   Bianca Kooij (S)
Vandaag stond er een wedstrijd gepland tegen de white demons. Avanti was op volle sterkte aanwezig. Onze 10 jongens en meiden groette de tegenpartij en de scheidsrechter zo hard als ze konden. De wedstrijd kon beginnen! Als eerste startte Beike in de goal. Dat was een goede zet want er kwam geen bal door de eerste helft. Al gauw kwam avanti op voorsprong door het goede samenspel, het vrij staan, het onderscheppen van de bal
en de één tweetjes. Lynn stond goed bij de cirkel en geregeld vrij zodat ze de bal een aantal keren in het doel kon gooien. Ook Faya liet de bal een aantal keren in het net vallen. Jules en Armin maakte mooie schijnbewegingen die ervoor zorgden dat de tegenpartij op het verkeerde been kwam te staan. De voorsprong werd steeds groter. Ruby stond geregeld vrij op de cirkel wat niet altijd door haar teamgenoten gezien werd. Het lukte uiteindelijk toch om een goal te maken. Jens gooide een paar keer goed in de goal. Ook Eva zorgde ervoor dat de voorsprong groter werd. De tweede helft stond Steffen goed te keepen. Hij zorgde ervoor dat de tegenpartij weinig kansen hadden om in de goal te gooien. Waarbij hij geholpen werd door Maartje die de cirkel goed verdedigde. Kortom een mooie overwinning met veel goals. Onze spelers hebben aan de sponsor, die vandaag aanwezig was, hun kwaliteiten goed kunnen laten zien. Super gedaan!