Dames Recreanten on tour

H.V.M. DMW1
Avanti DMW2
11-10-2017

Woensdag 11 oktober spelen de dames Recreanten tegen Made. We spelen met een speelster die half ziek is maar toch rent als een speer. Drie gastspelers en de rest van de dames Recreanten 2. Corry is onze coach.
Daar klinkt het fluitje en wij maar door ouwehoeren. De scheids roept of we ook meedoen. Oja tuurlijk doen we mee, was onze reactie. HVM neemt de bal uit en dan gaat het gebeuren. De verdediging zat best goed dicht maar kon nog beter. We maken mooie bewegingen en sommige van ons maken mooie doelpunten. Anderen van ons doen hard hun best om te scoren maar dat wilde niet echt lukken. In de rust was het 2-5 voor Avanti. De tweede helft gingen we als een speer. Mooie bewegingen en vrij spelen van en voor elkaar. Marjon stond als een kei te keepen en ook de verdediging zat bijna pot dicht. HVM kon er moeilijk doorkomen en scoorde uit eindelijk nog maar drie doelpuntjes in de tweede helft. Wij deden dat toch net iets beter en scoorde nog maar liefst 12 keer. Het was een leuk, sportief spel. Kelly, Soof en Ester bedankt voor het mee spelen en Corry bedankt voor de wijze instructies. Op naar de volgende wedstrijd, nu al zin in!

Groetjes van de dames Recreanten.