Zonnig potje powerrrrrrrr

Avanti F2
Blauw Wit F1#
23-09-2017

Vandaag hadden Lenny, Lotte, Bram en Wies versterking erbij van Eef en Guusje. Nogmaals dank meiden!
Helaas kon Lisa niet meedoen maar heeft met haar ingepakte duim omhoog gezeten om de rest een dikke duim te geven tijdens de wedstrijd. Dit heeft naast de mascotte geluk gebracht, bedankt Lisa! Hopelijk kun je zelf snel weer mee handballen.

Bram begon deze zonnige wedstrijd in de goal. Later heeft Guusje zijn keeperswerk overgenomen.
Het was een gezellig potje handbal tegen de blauw witjes uit den Bosch.
Alle kids hebben stuk voor stuk hun kans genomen op goal de scoren, de ene zat wel de andere niet. Wat het een goed potje handbal maakte was dat er zo goed werd overgespeeld. En vooral belangrijk het kijken naar wie er vrij stond. De lange lengtes van Guusje en Eef maakt het soms gemakkelijker met de bal afpakken.

In de 2e helft hebben we er met onze krachten voor gezorgd dat de tegenpartij niet meer heeft kunnen scoren.

De vader van Guusje heeft er een leuk filmpje bij gemaakt wat we via de groepsapp verspreid hebben.

We bedanken de scheidsrechter, de tegenpartij, het publiek ;) en de coaches voor deze zeer sportieve wedstrijd met de krachten van AVANTI F2!