Ene laatste wedstrijd voor de F1.

Taxandria F2
Avanti Gemengd F1
26-03-2017

Afgelopen zondag hadden wij om 10.00 uur een uitwedstrijd tegen Taxandia F2 op het programma staan. De tijd was verzet, maar het enthousiasme en de energie was onverdeeld groot.
De coaches Harold en Annemiek hadden ook weinig (zichtbaar) last van de zomertijd en waren druk bezig met hun taken.
Al snel bleek dat het verschil toch vrij groot was en liep de stand op in het voordeel van Avanti. In de eerste helft werd er redelijk goed overgespeeld en met een ruime voorsprong gingen we de rust in.

Het maken van doelpunten ging onverminderd voort in de tweede helft. Soms vonden de kinderen dit belangrijker dan overspelen.

Als we nu kijken naar een paar maanden geleden en het vergelijken, dan zie je dat de kinderen heel veel hebben bijgeleerd. Je ziet ze ook echt groeien.
Hierin heeft trainer Corry (zij was bij veel wedstrijden als toeschouwer aanwezig) een belangrijke rol gespeeld.
Het is goed dat bij de pupillen de trainer en coaches niet dezelfde persoon zijn, waardoor iedereen zijn eigen rol kan vervullen.