Wedstrijdverslag van zaterdag 28-01-2017

E.H.V. F1
Avanti Gemengd F2
28-01-2017

Om 8.45u moesten we verzamelen om, om 10.00u te gaan handballen tegen EHV in Eindhoven.
Het viel ons meteen op dat de goals erg groot waren, dus dat het keepen erg lastig werd, maar het scoren duidelijk makkelijker!!

Dione, Lisa, Eef, Stefanie, Nienke en Guusje begonnen aan een stevige warming-up, die gegeven werd door Ester.

Eef begint in de goal, Guusje en Lisa in de verdediging, en Dione en Stefanie daarvoor.

Meteen, nadat de scheids affluit ging Avanti de aanval aan, en kon Dione direct scoren.
De tegenpartij waren in totaal met 12 kinderen, waarvan veel erg klein, dus mochten hun ook met 1 speler extra in het veld.
Avanti zat goed in de wedstrijd, er werd erg goed overgespeeld en goed vrijgelopen, er vielen dan ook veel goals in de eerste helft, Avanti 10 en EHV 6.

In de tweede helft ging alles vrolijk verder, Avanti was erg op dreef.
Stefanie staat erg goed te verdedigen, waardoor ze dan ook de bal veroverde en snel overgooide naar Dione, zij geeft dan ook een hele mooie voorzet, waardoor Stefanie kan scoren.
Iedereen werkte erg hard. Wat een TEAM!!!!
Zowat iedereen scoorde en er werd supergoed gekeept. De eindstand was 8-17 voor Avanti

Wij hebben een leuke wedstrijd gezien.
Dames, super goed gespeeld