Witte Ster E1 -Avanti E1

handbalshop.nl/Witte Ster E1#
Avanti Gemengd E1
31-08-2014

Via een toeristische route en een bewolkte hemel begonnen we aan de eerste wedstrijd van het seizoen voor de E-jeugd in Waspik. Na het vinden van een geschikte bal met de juiste hardheid konden we aan de wedstrijd beginnen. Met Imme als aanvoerder en Tido in de goal tegen een club dames waarvan de meesten groter leken. Al na ruim een minuut stond Witte Ster met 1-0 voor.
De volgende minuten scoorde Maarten de ene na de andere goal en zelfs Rick was vandaag in topvorm en maakte een doelpunt in de 13e minuut . De tegenpartij had regelmatig kansen, maar de meeste eindigde tegen de lat of Tido, die geweldig stond te keepen. De jongste spelers waren enthousiast aan het verdedigen en Mika zorgde soms voor lachwekkende taferelen.
Net voor rust scoorde Pascal het zevende doelpunt, waardoor het op 2-7 voor Avanti kwam. Na een kleine pauze waarbij de spelers op ranja getrakteerd werden , ging de wedstrijd verder met Maarten in de goal . Nu kon Tido laten zien dat hij behalve keepen ook doelpunten kan maken.
Zelfs Finn maakte een prachtige eerste goal, waardoor hij meer zelfvertrouwen kreeg en het nog eens probeerde. Zo'n tien minuten voor tijd wisselde de keepers Maarten en Pascal van plaats, waardoor Maarten met nog enkele goals topscoorder werd. In de laatste twee minuten zorgde Rick en Maarten voor een eindstand van 4-16 voor Avanti.
Al met al een goed begin van het seizoen ! !